SKRIVET: 2009-08-04, kl 22:31:43 | PUBLICERAT I: Allmänt

bildlöst-inlägg

hej bloggen ! tyvärr så kommer ingen bild idag :'( sitter på mammas data, så har inga bilder här "/ men iaf, idag har det typ vart 28 g ? ;p hah, men det har iaf vart skit varmt idag, å jag har vart ute med kompisar också, .. imorgon ska jag upp klockan 7 ;o för att följa med sarah , till salongen.. hon ska klippa sig.. så jag måste duscha, å allt skit, så stackars mig :'''(jag vet inte om jag kommer orka, å pluss att joselin kommer ringa mig vid den tiden, för att jag ska vakna, liksom jag brukar vakna runt 1-2 å så ska jag vakna 7 ? ;o guuud, menmen.. glömmde också att berätta att jag jossi å hanna kollade på the eye idag, skiiit bra!  jag va typ inne på den, fast det är typ en skräckfilm, men jag såg inget läskigt ? :p haha, har inget mer att säga nu hare bäst, pusshej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: