SKRIVET: 2009-07-09, kl 15:02:17 | PUBLICERAT I: Allmänt

i love you elsa honey


ooohh, kolla skorna !!!;o fyyyfan , sjuuuukt snygga !!
sitter iaf hemma, messar med elsa, ska möta henne snart ;) sen ska vi hänga i flygis , ROOLIGT SOM FAN! igår, va jag med emma å elsa, roligt, men inga bilder. vi kollade på " i taket lyser stjänorna " sooorlig som fan, men jag koncentrerade mig inte, den ända som gjorde de, va typ emma :) haha, vi käka popcorn också, gotti :) vadh har ni annars för er ? själv har jag redan berättat det :p haha, asså jag är på så bra humor! jag vet inte varför :P fyfan , vad jag saknar alla i skolan, :( våran skola ska ju lägas ner, så vi får börja i andra skolor, å så får vi splittras å skit. hatar de, :'( eeehhm,, har inte så mycket att säga haha ! men ni får ha de super duper bra medans, puss


Anonym

jagälskar dig också gm


ebbaho

kompis och ta det lugnt!

självdå:)?



PUBLICERAT: 2009-07-10, 15:00:15 | URL: http://ebbaho.blogg.se/
julia söderman

nicole din blogg är as fin! Jag älskar den , själv har jag ingen :D men jag saaknar dig!!<33333



PUBLICERAT: 2009-07-15, 11:39:14 | URL: http://har ingen :)

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: