SKRIVET: 2009-07-06, kl 17:23:31 | PUBLICERAT I: Allmänt

black and white kids


bild från google ;)
sitter hemma, och lyssnar på Neyo - Miss Independent , ÄÄLSKAR LÅÅTEN !;) elsa å bea gick hem nyss , från mej , elsa blev upphämtad , bea gick .. men senare idag, träffar jag elsa igen, så blire käk på donken, gott gott, kanske träffar några efter ?:) äälskar bilden också, den är cool faktist, det ser ut som samma flicka ? aja, vad har ni för er idag ? eller vad har ni gjort idag ? å tack för era vackra kommentarer om min blogg, ni är jätte gulliga :) ska försöka svara på dom, så fort jag kan :) lite senare, tänkte jag lägga ut några filmer, läskiga å roliga, och så fårni svara på vilka ni tycker om/ är bra. nej, nu har jag skrivit tillräckligt , men ni får ha det jätte jätte jätte bra medans, pussar


HANNA

sv: ohja det har jag :) känner du henne? :o



PUBLICERAT: 2009-07-06, 17:25:13 | URL: http://hannaforevarn.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: