SKRIVET: 2009-07-17, kl 12:50:40 | PUBLICERAT I: Allmänt

im so sorry, !


reprisbild .
förlåt mig, har typ inte bloggat på ett tag. det är nämligen så , att jag har j*vligt mycke fuulltupp :/ men nu börjar jag igen (y) ehm, idag åker jag te stockholm, å shoppar klänningar till mammas fest. hon fyller nämligen år imorgon, grattis till dej !:) annars, har det bara vart soft, ;) rooligt... sooolen skiner, så jag kanske tar ett glass vatten, med is å solar ute , skööönt . har också låten Pitbull - Move Shake Drop på högsta volyyym, hemma , ÄÄÄLSKA :) jusste, igår va jag på ålandsbåten, rooligt som bara den !! det va ganska myysigt ;). har ni sett skorna , på bilden ? :o jätte höga skor, juu.. skulle aldrig kunna gå med sånna, är ganska liten nu, men ändå ? ;o förlåt, ni där hemma.. ni kanske har sånna, men dom ser fan skit höga ut, men dom va snygga :) . måste klippa mig snart också, mina toppar är skit utslitna, iuuuuuscch !! medans jag har suttit hemma,  å chillat. borde jag fan gjort det, dumskalle jag vet... har inte så mycket att säga mer, men ni får ha det så bääst medans, pussar nicole


Lovisa

Kommentera gärna på min blogg om vad du tycker om Dagens outfit, ha en fin kväll! kram :)



PUBLICERAT: 2009-07-20, 20:11:30 | URL: http://lovisarosen.blogg.se/
Jojjo

Fin blogg =)



PUBLICERAT: 2009-07-21, 12:57:04 | URL: http://funnyjojjo.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: